griniga Levi

Imorse fick jag sovmorgon, eller jag tog mig sovmorgon. Klev upp klockan tio, trodde jag, men nejnej klockan var visst bara nio eftersom man ställt tillbaka den en timma. Planen var ju att vi skulle fortsätta måla i köket, men färgaffären öppnade förstås inte förens tolv, och vi hade slut färg så det var bara att vänta. Nu är köket iallafall färdigmålat. Vi har också hunnit äta pizza, också har Malin varit här.

Levi har varit grinig hela dagen i princip, roligt värre. Men jag tror han har varit toktrött men han är så svår att få att sova längre stunder på dagarna. Han har iallafall hunnit sova typ 2 timmar nu ikväll, han vaknade precis och nu verkar han på bättre humör, men tråkigt nog för Levi så ska han få välling och gå och lägga sig igen. Chris är smart och livar upp honom!


Levi idag. Hela dagen har han sett ut ungefär såhär




Kommentarer
Från: Linda

Kul att ha ommålat! längtar till jag o harry får se resultatet! :D

2008-10-26 @ 21:12:45
Från: Johanna

Sjukt lik Chris!

2008-10-27 @ 14:49:02
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback