Hemma hos Stina

Idag gick jag och Levi in till stan och tänkte möta upp de andra källbomammorna, men träffen var visst inställt idag, fick jag veta när jag kom dit förstås. Linda hade också missat den infon så hon var också i stan så då strosade vi runt en stund, och sen kom Malin också och mötte upp oss. Vi kollade omkring en stund, och sen traskade vi iväg till Stina. Levi tokspydde ju ner sin body, och gissa om jag hade någon extra med mig? icket det. Stina var snäll och lånade ut en till oss.

 Förstår ni att Stina är jättegravid, i V.38, förstår ni då också hur vacker hon är? Jag kan ju inte låta bli att känna på fin-magen! Levi och Harry börjar ju vara så stora nu, snart kommer det en nyfödd en! Mys. Påtal om stor föresten så masar Levi runt runt, han kämpar och försöker ta sig framåt men icket. Runt och bakåt går det.

Ska gå och se på tv nu med killarna, ha en bra kväll!






Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback