hemresan

Vi tog oss hem igår iallafall. Vi körde via Älvsbyn och for förbi Chris pappa där vi bjudit in oss själva till middag. När vi skulle fortsätta därifrån så var det spö i backen, jag körde inte fort kan jag lova. På vägen mellan Piteå och Älvsbyn såg jag en stoooor blodfläck på vägen, måste vara något djur som blivit träffat, typ en ren eller nå.

 Levi var iallafall riktigt ledsen på vägen hem, törstig skulle jag tro men han ville inte ha vatten, vi brukar blanda i lite pärondryck i vattnet för att det ska smaka lite men nu hade vi den i kofferten så vi fick he i en skopa ersättning och då gick det bra, snutten drack och sen somnade han.


Nu sitter jag och väntar på att Levi ska vakna, så att vi kan gå ut en stund. Jag har hunnit lasta ur bilen medans han sov, borde gå och göra iordning skötväskan nu också annars blir det bara kaos sen..

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jo, det har hon kunnat typ 1 månad nu : )

2008-10-06 @ 18:04:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Har ni haft de bra i helgen? : )

2008-10-06 @ 18:04:59
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback