ingen rubrik alls..

Imorse fick jag sovmorgon, världens sämsta sovmorgon för jag hade svårt att somna om då jag vaknat när Levi ville upp. Sen har jag hunnit med ett Afrodance pass på förmiddagen, kände mig gode slut i slutet av passet då jag var på gymet igår och idag har jag träningsvärk, men roligt var det iallafall.

Sen bestämde vi oss för att fara ut och kolla i affärer.. Köpte ett flaskställ på barnens hus, fråga mig inte varför jag inte gjort det tidigare för det är ju jättebra att ha istället för att flaskorna ska ligga i en skål. Sen har Levi fått äta lax och potatis och det var ingen höjdare direkt, haha, så vi fick ge lite banan till och då gick det minsann ner. Snutten har då mest varit nöjd och glad hela dagen, roligt roligt. Nu är han jättetrött, han har knappt sovit nå idag så han somnade nyss i Chris famn men han vaknade till då vi la honom ner. Jag vill att han ska vara vaken en stund till så han sover gott inatt.

Nu ikväll håller jag på att tvätta, jag blir så irriterad för en av tvättmaskinerna tvättar inte kläderna alls. Jag har ringt och klagat och dem skulle kolla den imorse så jag antog att den var okej nu, men icket, jag kunde skrapa bort smuts med nageln från kläderna. Det finns en ny och en gammal maskin och alla bokar ju den nya såklart,, vore ju bra om man hade två maskiner då vi är ganska många hushåll som delar på dem.


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback