Jag blev misshandlad

Ursäkta för dålig uppdatering men gårdagen var inte den bästa.

Vi skulle ut på krogen och sitta där och bara träffa folk och så. Tänker inte nämna namn eller så men jag träffade en tjej som hade fått i sig alldeles för mycket och kunde knappt gå, så vi försökte hjälpa henne, då kommer det en tjej och frågar om någon har en telefon att låna ut, ingen av oss ville låna ut sin mobil till henne så alla sa nej. Hon stod kvar och tjatade och vi ignorerade henne då vi hade viktigare saker för oss, och då började hon prata med Chris, hon berätta om sig själv för honom osv.

Efter en stund kom taxin som skulle ta den onyktra tjejen hem, och jag försökte hjälpa henne i bilen, samtidigt hade telefon-tjejen stått ett bra tag och kommenterat hur hon såg ut som en slampa och vilken hora hon var, hon var alltså fruktansvärt provocerande. Jag sa till henne "men försvinn här i från nu" och då kommer hon fram, tar tag i mitt hår just utmed örona och börjar ruska fram och tillbaka medans hon skriker "du ska fan passa dig för mig", sen skallar hon mig två gånger, Chris stod bakom henne och försökte få bort henne och tillslut släppte hon taget, han fick undan henne till andra sidan gatan men hon försökte ta sig förbi Chris till mig, sen börjar hon få dåligt samvete "men hon gråter ju jag måste träffa henne" och i nästa stund ska hon slå mig igen.

Efter att hon försvunnit och jag lugnat ner mig ser vi en polis på andra sidan gatan, som stod och pratade med ett ungt par. Vi gick dit och berättar för polisen vad som hänt och då säger det unga paret att dom sett allt hon gjort mot mig och att hon gått på tjejen också, men att hennes pojkvän gått emellan och att han då fått sig en snyting. Polisen frågade om jag skulle känna igen henne och tänder då en lampa i polisbilen som stod en bit bort, och där sitter samma tjej som skallat mig. Hon hade berättat för Chris att hon var 27 år och hade 3 barn, och polisen gick och frågade henne om det stämde och det gjorde det förstås.

Jag gjorde en anmälan och lämnade vittnen, det var många som sett detta då det hände alldeles vid bankomaten där en massa folk stod i kö, och även en av mina kompisar var med och stod väldigt nära mig, hon såg alltså precis allting vilket även taxichauffören gjorde.

Nu såhär i efterhand känns det inte som att själva smärtan är värst, utan att jag blev så jävla rädd, ska man inte våga gå ut en lördagkväll längre?

Kommentarer
Från: becca

men usch! vad ska jag säga? hoppas du mår hyfsat åtminstone, tur att du kunde anmäla direkt. kramar i mängder!

2008-10-20 @ 10:48:08
Från: Madelene,

meh! lilla lollo! vad är detta för idiotisk värld! själv blev jag ju jagad av en skåpbil i fredags! :O

2008-10-20 @ 11:29:59
URL: http://mdln.blogg.se/
Från: Johanna

Men så hemskt.. vissa tål verkligen inte alkohol

2008-10-20 @ 14:04:57
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/
Från: LinaLundgren

Men va träffa du på för idiot?? Bra att du anmälde de! Hoppas allt är bra me er :)

2008-10-20 @ 18:08:16
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Men usch stackare! Hoppas hon tjejen inte kommer undan utan straff.

2008-10-20 @ 20:51:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback