källbomamma träff!

Kollade min mobil imorse och hade fått ett sms av Linda, hon frågade om vi inte skulle gå å möta upp källbomammorna, dom (vi) träffas ju varje onsdag och fikar i småstaden. Jag fick springa upp ur sängen och göra mig och Levi iordning också knallade vi iväg mot stan. Alla andra mammor var lite sena så vi trodde att det var inställt, men tillslut kom dem. Kåggan var snäll nog och kom och hämtade nasti.

Efter fikat så gick jag och Linda och åt en supermeal på subland, och supermealen är verkligen stora. Linda orkade inte hela sin så jag åt upp hennes också, tjock som jag är haha. Jag och Levi gick iväg till banken sen och ordnade ett sparkonto till Levi, han blev inte så glad utan han vart ganska grinig faktiskt, fast jag gissar att det inte hade med sparkontot att göra. Vi ska iallafall spara en slant varje månad tills han blir stor, jag fick själv pengar när jag blev 18 och det var himla roligt och uppskattat, att jag kunde ta körkortet på en gång och köpa en fin tv och flytta hemifrån.

Mötte sen upp min pappas fru för en fika på stan, Levi har gnällt, och gnällt, och gnällt. Inget dög, förutom att bli buren. Som tur var gav han sig tillslut. Levi fick en fin overall av henne, det kommer vara välanvänd. Tyvärr så kände jag att den var lite liten, så vi gick och bytte till en storlek större, jag tycker att det är bättre att köpa lite större så han har att växa i. Kläderna är ju trots allt inte billiga. Var förbi Kåggan också såklart och hämtade min älskade vovvsing, han blev glad som väntat. Sen promenerade vi hem. Snutten har tokskrattat åt mig ikväll, jag blir så glad när han skrattar. Min mamma fick också höra genom telefon.

Nu har Levi somnat efter många om och men, var nog inte så smart av mig att liva upp honom på kvällen innan han ska sova, men han är så söt när han skrattar. Jag ska ta å plugga lite nu på min engelska tänkte jag.. Hoppas det går bra för det gjorde det inte igår. Jag fällde tillåme en liten ilske-tår och slet sönder ett papper. BEHÄRSKA DIG LOUISE.

plugg nu.



Lena och hennes son Lias



Harry, Linda och Lias


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback