Levi 5 månader

Idag är Levi fem månader, tänk vad tiden går fort..

Vi har varit ute precis hela dagen. Vi tänkte gå till jysk, men då kom vi på att vi skulle äta på pizzeria äljest i öjebyn, så då gick vi dit, ingen kort promenad inte. Var iallafall riktigt gott där, och vilken service, billigt också så det kan jag rekomendera. Sen började vi våran promenad hemåt, gick förbi jysk på hemvägen, jag funderar på att sätta upp lamellgardiner men vi köpte iallafall inga, utan det får bli sen. Jag gick förbi hälsoaffären inne i stan också och köpte en detox kur, Malin hade köpt en så jag härmar henne tänkte jag.

Nu har vi precis kommit hem, jag såg att jag hade fått det jag beställt från baresso men dom hade skickat fel schampo och hårinpackning, jag skulle ha för färgat hår men dom hade skickat för skadat hår så jag ska skicka tillbaka det till dem. Jag beställde ju också dust it, så nu ska jag testa om det är lika bra som alla säger att det är.

Levi står i gåstolen nu, han har inte riktigt förstått hur den ska användas än, utan han äter mest på gubben. Jo när han blir arg föresten, då kan han förflytta sig i gåstolen, ni vet han spänner sig med hela kroppen och då flyttas stolen bakåt, men det är såklart inte medvetet.


Nu ska jag dricka kaffffffe.



Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Grattis Levi på 5 månaders dagen!

2008-10-13 @ 23:00:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Jenny

Dust it, är riktigt bra ! iaf för mitt hår :) Hoppas att du blir nöjd med det ! :)

2008-10-14 @ 00:21:11
URL: http://jennylundberg.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback