lördag i arjeplog

Igårkväll var vi hos Micke och Moa och bara var, roligt fakiskt. Madde kom dit en sväng också så vi fick träffas ett tag. Vi spelade musik och bara pratade, vi kom väl hem kring 2-tiden och då stupade jag i säng och sov så gott. Levi sov med farmor Anette och såfort han började grina hörde jag förstås det endå till deras sovrum och då sprang jag dit och tog honom, min snuttplutt, hade ju saknat honom massor!

Idag har vi varit ute på marknaden, Levi har suttit så nöjd i vagnen och tittat på allt folk. Jag och Chris har ätit ute nu både lunch och middag, dessutom åt jag en panpizza till mellanmål, nyttig dag va, eller så inte.

Nu ska alla här ut på galej, varken jag eller Chris hade någon lust att fara ut så vi blir hemma båda två, lär väl säkert vara någon som vill ha skjuts så vi får väl agera chaufför. Marknadshelgen här i Arjeplog är en riktig festar helg så det är knappast många nyktra nu.

Moa och hennes bror Andreas, BästElin och Jag, Jag och min baby


Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback