Luleschtaaan

Imorse for vi ju iväg till BVC. Skulle ju vara där 9.30 och levi sov till ca 9.10, sen var jag tvungen att väcka honom. Snutten väger nu 7820 gram och är 67 cm lång, och det känns att han blir tyngre kan jag lova!

Linda kom och hämtade upp oss såfort vi kom hem från BVC, också körde vi iväg mot luleå. Vi for först och hämtade upp Anna och sen in till stan och kikade omkring, jag hittade ett par träningsbyxor, också åt vi på dagobert och jag blev inte mätt alls, inte direkt lika stora mackor som på subland, och då pratar jag om supermeal. Iallafall så åkte for vi sen till babyproffsen och barnens hus, jag köpte en greppvänlig nappflaska, likadana klossar som Carro köpt till sin freija och en mina, som är jättebra, Levi får lätt tag på den också stoppar han piggarna i munnen och gnider, skönt när det kliar.



Vi hann även och handla på ica maxi. Jag var såklart superhungrig också så jag köpte varmkorvar, dricka, glass och godis, vilken gottedag alltså. Jag sprang in på willys sen och köpte blöjor från deras eget märke, jag tycker dom är jättebra!

Nu har jag och Levi kommit hem till pappa Chris för en stund sen. Snutten och Pappa har busat en stund och nu ska Levi sova så Chris nattar honom. Jag tänkte gå och lägga mig i sängen brevid snutten och titta på tv, kanske läsa lite engelska. Ska bli sjukt skönt att sova, jag är supertrött.


Jag med mitt hår lite överallt, också lilla Harry





Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha Freija har allt de där som ni köpte idag. Klossarna, nappflaskan och bitleksaken : )

2008-10-23 @ 22:27:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Linda

Tack för igår! Superdag med supermänniskor! Ni är underbara! :D

2008-10-24 @ 07:21:56



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback