marknaden

Dagen började med att Jag, Elin och Levi åt frukost och gjorde oss iordning, också mötte vi upp min mormor och gick ut på marknaden. Det var riktigt kallt och dröjde inte länge förens jag började tokfrysa om fossingarna och ångrade att jag inte tog med mina vinterskor. Efter marknaden gick vi hem till min mormor och drack kaffe, sen gick vi hem och där var Chris låtsas syster Malin som fick en flicka för 2 månader sen, lilla Svea, hur söt som helst och pytteliten, hon vägde bara 1695 när hon föddes så ni kan ju tänka er.

Jag och Elin for ut och gick spångarna idag också, härligt härligt. Gick hem och gjorde middag och nu har vi precis gjort oss iordning och ska iväg till Micke och Moa, Farmor Anette ska vara barnvakt ikväll, snäll som hon är.

Levi har precis suttit och tittat på kattungarna som är här, tre sötpluttar. Chris tog ett fint kort på dem så det kanske kommer upp imorgon, för just nu får jag tydligen inte lägga upp bilderna då Chris ska ha datorn innan vi far iväg.


Ha en bra lördagkväll!

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Absolut : ) kan ju ta de på msn sen eller nått.

2008-10-04 @ 16:02:44
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback