natten

Det gick bra inatt faktiskt, fast snutten vaknade kring tretiden och var lite smått hysterisk, var tvungen att ta upp honom ur sängen för att lugna honom och då insåg han även att han inte sov med oss, det slutade med att jag la honom i vagnen som vi ställt brevid hans säng också vagnade jag en stund och sen sov han så gott ändå till morgonen.

Nu ligger han och sover igen, i vagnen. Jag försöker få upp Chris ur sängen vilket inte är det lättaste. Vi ska på möte på komvux snart och sen ska vi möta upp underbara Elin i stan. Jag har verkligen fullt upp idag.. jag och Malin ska fara på pass på korpen i eftermiddag och sen är det ju som kväll. Nåja jag uppdaterar ikväll för nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha en bra dag alla!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback