Nu har vi tränat!

Nu har vi varit duktiga och tränat, jag tyckte passet gick så fort idag, jag tror inte jag hann kolla på klockan en endaste gång. När jag kom hem så låg Levi och åt, Chris hade precis kommit hem han också. Levi`s mormor, morfar och morbror for en stund efter vi kommit hem, och nyss ringde telefonen. Gissa vem det var?? Jo, min mamma som bad mig kolla om hon stängde av plattan hemma hos oss. Snacka om nojig. Nu ska jag fortsätta se CSI och skölja ur hårfärgen jag har i håret.

Kommentarer
Från: Linda

duktiga ni!!

2008-10-28 @ 10:01:39
Från: Lovisa

Okej, jo dom brukar bli lite tjorviga när dom fått spruta. Men som tur är så går det över! :) Igår satt vi och pratade om att det är inte länge kvar nu och att man är lite nervös och så. Men jag längtar hur mycket som helst samtidigt. Så man börjar bli lite smått otålig, vill att den ska komma ut :)

2008-10-28 @ 13:52:16
URL: http://lovisasandman.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback