pizzafrukost

Jag har sovit så sjukt gott inatt, snutten också tror jag för han har knappt vaknat något inatt. Tyvärr så blir jag trött av att sova mycket.. Iallafall så kom min pappa och hälsade på nu på morgonen, han bjöd på pizza, jag som precis ätit frukost men jag åt upp min pizza endå, glupsk som jag är. Sen har vi inte hunnit göra så mycket mer, jag har legat och läst ur min engelska bok för Levi och nu sover snutten. Chris kommer strax hem så då ska jag och Kåggan fara och träna, sen i eftermiddag kommer Seb och Elin hit.

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha ja nappflaskan köpte vi för länge sen. En stor och en liten + en pipmugg och skedar allt i samma stil med Nalle Phu. Den där bitleksaken har hon fått av sin farmor ;P

2008-10-24 @ 16:28:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback