precis som jag trodde..

.. så blev jag chaffis igår. Dock körde jag dem bara till krogen, inte hem därifrån alltså. På natten ringde det folk och ville ha skjuts hem men då tackade vi nej trots att vi blev erbjudna ganska mycket pengar. Kände inte att vi ville börja stiga upp och kanske råka väcka Levi och så, han sover ju med oss när vi är här.


Idag fick jag en lååång sovmorgon. Först gick Chris upp med Levi och efter ett tag steg farmor Anette upp och tog hand om Levi så både jag och Chris fick sova, vilken lyx va. Det var ju meningen att vi skulle ta oss hem tidigt idag, men det har hänt lite tråkiga saker så dom andra har farit upp på sjukan här i Arjeplog, dom andra är alltså Seb och Elin, dom ska åka hem med oss så vi kan inte åka förens dom är klara.


Nu har jag börjat längta hem ordentligt faktiskt, så jag hoppas vi kan åka snart. Är ju en bit att köra också och nu regnar det så jag hoppas vi tar oss hem innan det blir kallare, så att det inte fryser på. Vi har ju bara sommardäck än..

Ska gå å umgås med Chris familj nu ett tag.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback