ruggväder

Imorse låg jag och Levi och drog oss lääänge länge, vi, eller jag kanske jag ska säga, har börjat se topmodel repriserna som går på mornarna, det är bra faktiskt. Snutten är så snäll och ligger brevid mig i sängen å leker med fötterna eller bara tittar omkring, det är sjukt skönt att få ligga kvar två timmar haha. Men men allt har sitt slut och det var dags för frukost för Levi, den andra frukosten alltså för han äter ju ett tidigt morgonmål också där vid 6 tiden.

Sen fick Levi sitta i bärselen också satte vi igång att städa lite. Välbehövligt.. Kan väl inte säga att det ser så städat ut just nu för jag får alltid för mig att rensa och då hamnar allt som jag inte vet vars jag ska he det, i hallen. Så hallen är med andra ord inte städad alls, det slutar väl med att allt blir insnört i klädkammaren.


Annars har vi faktiskt inte gjort så mycket mera. Levi sover i vagnen just nu och jag sitter här, oväntat va. Tänkte beställa nå kort som vi kan hänga upp i hallen, från höstbilderna.







Kommentarer
Från: Anonym

ska du inte framkalla nå STOOOra kort på levi o ha på väggen:D

2008-10-16 @ 18:34:08
Från: Minna

Men så himla gullig! :)

2008-10-18 @ 23:31:06
Från: Henke

Thats my guy:)

2008-10-21 @ 23:14:38
URL: http://annaberglundh.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback