sjukhuset

Idag hade Levi tid på sjukhuset, dom hittade ingenting, men jag är väldigt besviken på undersökningarna dem gjort, orkar dock inte gå in på det just nu.

Jag gick ner till stan sen och mötte upp Linda, kolla lite på sportaffärerna för jag behöver nya träningskläder, men det fanns inget i min storlek så jag ska kolla på stadium imorgon när vi åker till luleå, jag tycker dom har bra priser och bra varor. Efter ett tag ringde dom från sjukhuset och Levi hade fått tid för ultraljud på direkten, så jag och Linda knallade dit. Det visade givetvis ingenting men det gör ju sällan det när man söker efter fel saker. Chris kom iallafall dit och vi gick tillbaka till stan, jag och Chrisen gjorde nå ärenden å så.

Jag och Levi gick och handlade och sen hem och åt mat, mums mums. Nu sitter jag här och kollar runt på internet, jag borde plugga.. funderar på att fara och träna också, men vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback