stolt faster och farbror

Imorse kom Levi`s bonusfarmor, fabror och faster hit. Vi surrade lite och barnen lekte med Levi medans han satt i sin gåstol, och sen begav vi oss in till stan, där jag agerade smakråd. Jag träffade Madde och Tina från Arjeplog, så vi gick och fikade. Gissa vad Levi gjorde under tiden? jo, han gnällde, och gnällde, och gnällde. Det enda som hjälpte var att bära honom men jag vill ju inte vänja honom vid att han blir buren så fort han skriker så han fick ligga i vagnen och vara missnöjd ett tag endå, dom lär sig så sjukt fort. Efter en lång gnällstund så somnade han iallafall äntligen.

Vi var ute endå tills det var middagsdags, jag var hungrig som en varg så vi gick hem och lagade mat till både mig och Levi. Pasta Carbonara blev det för min del. Nu på kvällen har jag varit på Afro power dance, det är sjukt jobbigt, det kan man inte tro men i slutet av passet orkade jag knappt göra alla övningar.

Nu har Levi just somnat, så jag ska gå och duscha och sen lägga mig jag med. Godnatt.


Faster Alexandra, Farbror Casper och Levi bara någon dag gammal


Kommentarer
Från: Lovisa

det kan jag tänka mig, man är hyffs less men samtidigt är det ganska mysigt att vara gravid. :) tur att man får göra lite som man vill med inredning och sånt för tänk om karln har JÄTTE dålig smak och han verkligen vill ha det på sitt sätt så skulle man ju inte ens vela komma hem :P

2008-10-29 @ 13:58:45
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Från: Lovisa

du har blivit utmanad, läs min blogg

2008-10-29 @ 14:28:53
URL: http://lovisasandman.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ser att du redan har blivit utmanad, men du är utmanad av mig med ; )

2008-10-29 @ 18:44:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback