tog fel på dag

Jag och Levi klev upp imorse och gjorde oss iordning, Levi skulle ju till farbror doktorn klockan 11, trodde jag.. När jag kom dit sa tjejen i receptionen att det är imorgon vi har tid, så typiskt. Kändes  tråkigt att gå hem direkt så vi gick och mötte upp Kåggan och surrade med henne en stund. Kände mig hur seg som helst så vägen hem kändes sjuk lång.

Jag och Levi blev osams, så jag startade dammsugarn och dammsög lite och då blev visst snutten nöjd. Ibland önskar man att det fanns en mute knapp faktiskt.. Nåja, Chris kom iallafall hem mitt i dammsugningen så då gjorde vi oss iordning och åkte ut till Chris moster Linda där vi böt däck på bilen och blev bjudna på middag. Chris mormor och morfar var där och hälsade på så då fick vi träffa dem också. Sen blev det att svepa lite kaffe också iväg hem för att jag skulle hinna på afro passet som började 19, jag kom dit precis i tid, tack och lov för jag hatar att vara sen.

Nu ligger Levi i sängen och småpratar med sig själv, han vill vara vaken in i det sista, men nu tror jag att hans energi är slut. Vi har som regel att när vi väl lagt honom för kvällen så tar vi inte upp honom, utan då får han ligga där och prata med sig själv eller kolla på mobilen, och oftast är han nöjd med det, han brukar inte alls gnälla på kvällarna och det är skönt. Oftast är det så iallafall.


Nu ska jag plugga litegrann och försöka umgås med Chris lite, man får verkligen ta vara på all tid nu, känns som att man gör allt effektivt. Nåja tur att jag gillar att ha fullt upp, man hinner verkligen inte ha tråkigt :)

Kommentarer
Från: Moa

Ni är så duktiga föräldrar!

2008-10-21 @ 21:02:52
Från: LinaLundgren

De gjorde de verkligen :D

2008-10-22 @ 09:14:55
URL: http://linalundgren.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback