Torsdag

Idag har jag och Chris vandrat omkring på stan, fikat i gallerian och bara kollat omkring. Jag älskar när Chris är ledig så vi kan vara hela lilla familjen tillsammans. Träffade på kompisar som jag inte sett på flera år, det var kul. Vi traskade iallafall hem och gjorde mat.

Jag for och testade på bodycombat ikväll också, men det var verkligen ingenting för mig så jag var fräck och gick därifrån, kändes som att jag inte hade något där att göra när jag endå bara kollade på klockan. Jag kom iallafall hem till en helnöjd Levi, stod i sin gåstol och var lycklig. Han går riktigt bra nu i den, han verkar ha lärt sig hur den funkar nu, och fort går det.

Nu sover Levi sen en stund tillbaka, Chris har valt en film som vi ska lägga oss i sovrummet och se och bara mysa. Jag har lite dåligt samvete för jag borde verkligen plugga men jag har bestämt att ta en heldag någon dag framöver, vill verkligen ha plugget klart fram till jul så jag bara kan njuta av att vara mammaledig sen.







Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback