träning

Då var dagen över. Jag och Kåggan var som sagt och tränade, duktiga som vi är. Elin kom och väntade på gymet och sen traskade jag och hon hem till oss och gjorde en supersmaskig kyckling gryta, jag kokade även upp kyckling till Levi och gjorde kyckling-ris-majs pure, och det tyckte snutten om massor, första gången som han åt kött faktiskt.

Levi hade inte fått vara ute något idag så jag och Elin for ut å gick en promenad med honom, det var riktigt skönt ute ikväll, inte alls kallt. Nu har jag hunnit dammsuga och skura här hemma, det blir så himla fort skitigt och dessutom tar vi ju in vagnen varje gång vi varit ute och den drar ju in gode mycket sand å så.

Nu ikväll har Levi varit så söt, han låg i våran säng och åt välling, och sen var ju tanken att han skulle sova, han fick endå vara uppe till nio och såg riktigt trött ut så jag trodde att han skulle somna på en gång, men icket, han har legat och pratat med sig själv, och när jag kikade in på honom så hade han dragit en handduk över skallen, vet inte varför han gör så men han gör samma sak när han ligger på skötbordet och så, tar tag i det han hittar, oftast kläder och drar det över ansiktet och sen ligger han och sprattlar, tokunge.

Föresten så tog Levi sina första steg med gåstolen idag, storkille!



gym-jag



Kommentarer
Från: Linda

kalas, stan eller träning, det spelar ingen roll. alltid lika fin!

2008-10-24 @ 22:42:49
Från: becca

hey hottie! börjar närma sig jul nu, jag vet iaf en brud jag ska träffa då! :D

2008-10-25 @ 13:48:41



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback