trött och slut

Igårkväll var jag på aerobics, kom hem vid halv 9 och då tog jag en dusch och sen la vi oss i sängen och såg på CSI. Jag somnade såfort det var slut, det är så skönt att lägga sig tidigt.

Idag har vi inte gjort så mycket.. Försökt plugga lite men jag blir så arg när jag inte fattar nåt, det känns som att jag inte har tid att inte fatta, men jag får väl kämpa. Får plugga mer och sitta mindre vid datorn. Jag somnade iallafall på eftermiddagen och när jag vaknade var jag trött och seg. Nu har vi precis varit och storhandlat, välbehövligt kan jag lova. Jag funderar om jag ska fara på ett pass ikväll.. Det börjar klockan sju så jag måste bestämma mig.

När jag låg i sängen i eftermiddags och precis hade vaknat hörde jag hur Chris och Levi gjorde "tittut", och Levi skrattade hysteriskt, jag har aldrig hört honom skratta så. Han har ju fått en ny hobby också, att suga på tårna, härligt va.




Kommentarer
Från: Johanna

Så jäkla söt pojke :)

2008-10-14 @ 22:40:24
URL: http://johanyjohansson.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback