underbara vänner!

Dagen har spenderats mestadels ute. Jag och Levi steg upp och åt frukost och la in tvätt. Sen kom Malin, Linda och Harry hit och vi promenerade in till stan, först till Coop och åt på subway, och sen gick vi och hälsade på hemma hos Kåggan, och hon hade köpt presenter till Levi, ett par vintertofflor, badleksaker och engångshaklappar, och allting var perfekt, vintertofflorna där har jag funderat på länge och badleksaker hade jag tänkt köpa men inte hunnit ännu, haklapparna kan man ha ute så han inte spyr ner overallen.




Jag, Linda och Malin promenerade sen hem till oss, pratade lite och så och nu har brudarna farit hem för en stund sen. Snutten har varit så duktig hela dagen, inget gnäll här inte. Och imorse vid 7.30 hörde jag hur han låg i sängen och jollrade, åååh nej tänkte jag inte måste vi väl gå upp redan, men nejnej jag somnade då om och han också tydligen så vi klev inte upp förens 9, sköönt.

Kommentarer
Från: Linda

Tack för idag, trivs verkligen i erat sällskap!

2008-10-12 @ 20:52:55



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback