trafikolycka

Idag ringde Malin och frågade om vi inte skulle träffas på stan, jag Malin och Linda. Så jag och Levi gjorde oss iordning, eller jag kanske ska säga att JAG gjorde oss iordning också gick vi ut. Jag fyndade bra mycket mer än jag borde men allt var ju sånt som jag behövde, blink blink. Vi åt en macka var på subland, sjävklart tog jag ett supermeal och var tjockast medans de andra åt ett meal.

Efter många om och men så for Linda hem och Malin följde med hem till oss. På vägen hem till oss såg vi att brandbilen och polisen hade parkerat med blåljusen mitt på vägen, oj oj tänkte vi vad har hänt här då så nyfikna som vi var snabbade vi oss dit och det var visst en tjej som vurpat med sin moppe och låg där mitt på vägen. Ambulansen hade inte hunnit komma än men vi hörde hur det tjöt, men dom kom inte närmre utan dom hade visst fastnat baki tågbommare, bra gjort!

Väl hemma gjorde jag och Malin hamburgare och strips. Den där fritösen kommer göra mig tjock!! Men så sjukt gott så inte kunde vi hålla oss. Levi satt som en liten fågelunge och ropade, han fick smaka lite dressing och då gjorde han sina "mmm" ljud, men det var omöjligt för mig att få äta ifred så tillslut fick han sig lite gröt.

Nu ikväll har jag och Malin varit ute med Nasti, vi bestämde oss för att få ihop 1500 steg så tillslut gick vi här utanför runtrunt bara för att få de sista stegen. Fågelserien skulle börja om fem minuter och jag hade inte nattat Levi så det slutade med att vi sprang runt härute, haha, grannarna måste ha trott att vi var knäppa, men vi fick ihop stegen, fixide det där!


Levi somnade iallafall direkt vi la honom, trötten. Han har varit så himla glad ikväll, jag har pussat honom på magen och han har skrattat, jag blir så glad när han skrattar, det är verkligen lycka :)

Nu ska jag gå å pussa på Chrisen och sen ska jag lägga mig och sova, är gode trött vill jag lova.









Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback