CSI

Sådärja, då var det kväll igen. Dagarna går så sjukt snabbt, men jag gillar när det är kväll, så mysigt att sitta framför tv:n och när man är trött vet man att man kan gå och lägga sig. Också får ju jag och Chris en stund för oss själva på kvällarna, det är en av höjdpunkterna på dagen.

Vi gick som sagt ut idag, mötte upp kåggan och for runt och gjorde lite ärenden. Kallt som tusan efter ett tag så då snabbade vi oss hem. När Levi kräks så blir ju allting blött, inte lätt att hålla honom varm då för att spyan fryser ju och nu snackar jag inte nån liten kräk-fläck utan hela overallen var typ blöt idag.


Nu håller jag och Chris iallafall på att se CSI, jag har skrivit här i pauserna, jag är dötrött så jag tänkte stupa i säng så fort det slutar.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback