utmanad

Utmanad

Sju saker om mig som du kanske inte visste.....

Jag har tydigen blivit utmanad av Lovisa och Carro
Regler:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Här är 7 saker om mig


Jag är jätterädd att någon ska ligga under sängen och ta tag i mina fötter, så jag brukar alltid ta sats och "hoppa" till sängen.


Jag blir sjukt sur när jag är hungrig, och när hungern väl sätter in ska jag ha mat NU annars blir det inte roligt. Chris som kom på den ;)


När jag äter sånt som knaprar, som morötter och hårdbröd, så stoppar jag in det på sidan i munnen och tuggar med öppen mun, omedvetet. Dåligt bordskick, ja!


Jag tycker att det är meningslöst att gå ut och gå utan stegräknaren.


Efter att jag städat är det oftast mer saker framme än innan jag började, för jag rensar alltid och det jag inte vet vars jag ska stoppa lägger jag i hallen, som Chris sen lägger in i klädkammaren, och så går det runt runt runt..


Jag älskar coca-cola, ljummen och avslagen ska den vara. Jag skakar alltså alltid colan innan jag dricker.


Jag tycker att Leo`s lekland är lika roligt som barnen tycker, jag leker alltså också när jag är där!



Jag utmanar;   Kåggan Anna Becca Madde Elin Lina Johanna


Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha en kompis till mig skakar också alltid läsken innan hon dricker den.

2008-10-29 @ 21:13:40
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback