väggdekorationer

Idag har vi inte gjort särskilt mycket alls. Handlat lite, plockat undan här hemma, också har jag tvättat. Jag har också hunnit göra mat till Levi, en sats med kyckling, ris och majs-pure, också en sats makaroner och köttfärs.

Nu ikväll har jag gjort egna väggdekorationer, jag älskar ju att pyssla men tyvärr har jag inte så mycket tid för det längre. Iallafall så har jag köpt kontaktpapper och klippt ut mina egna dekorationer, bra mycket billigare än att köpa färdiggjorda! Nu ska jag gå och lägga mig, jag och Chris låg och såg en film tills mitt i natten igår, dumt nog.



Kommentarer
Från: Laila

så duktig du är på att göra "riktig" mat åt Levi. Snyggt det blev på väggen!

Ha en trevlig helg, behöver inte vara oroliga att ni ska vara ute och busa..



Kram

2008-10-31 @ 22:40:55
Från: Linda

vad fint det blev! vill komma o se resultatet snart!

2008-11-01 @ 00:26:14
Från: Elin

Jäklar va snyggt det där blev! :) Riktigt jäkla bra!

2008-11-02 @ 21:55:15
URL: http://foretjugo.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback