alla dessa skräpmejl

Usch vad jag är less på dem. Jag har nu 50 mejl i inkorgen, bara skit typ. Jag är en typisk papperssamlare, orkar aldrig rensa varken bland mejlen eller vanliga papper. När man väl letar ett viktigt papper som man behöver så tar det år att hitta det.


Jag slocknade som en klubbad oxe framför tv:n igårkväll, tydligen hade jag pratat i sömnen då, sagt till Chris att "du måste gå och torka av Levi för det är gröt överallt", haha. Levis vaknapånatten-period är nog över nu, jag tror inte han vaknade en enda gång inatt, skönt. Jag funderar på att snart flytta över hans säng till hans rum också, men jag vill som veta att han sover hela nätterna först.


Idag har jag ingen aning om vad vi ska göra. Handla troligen. Chris handlade igår men såklart missade han listan som var på kylen så inget av det blev handlat. Måste ju hämta ut skatten också, glömde helt bort det igår när jag var på banken. Jasi, nu ska jag gå och väcka karln min tror jag, lillkarln ligger i vagnen och sover men han vaknar nog närsomhelst.


Titta så liten han var här, bara 3 dagar gammal




Kommentarer
Från: Linda

vilken liten prins! jag o harry vill träffa er snart!! men fullt upp med lilla kajsa nu, innan hon blivit rumsren o dyl, så vi kan nog inte komma förbi er än på ett tag :(

2008-09-02 @ 11:22:07



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback