Alltid fullt upp

Min dag började klockan 8, hade ställt alarmet då och Levi var trött så han sov vidare en timme till. Jag tror aldrig förut jag uppskattat saker som att göra mig iordning och få äta frukost i lugn och ro, såsom jag gör nu. När Levi vaknade så fick han gröt och sen snabbade vi oss iväg till Chris moster Lindas jobb och hämtade hennes bil som vi ska ha över helgen, sen for vi och hämtade min mormor som kom med bussen också for vi och handlade så att vi kunde göra baguetter, ååå så gott det blev, smakade precis som sublands!

Min söta mormor och Nasti



Efter lunchen åkte vi iväg och hämtade upp lillebror på skolan också skjutsade jag mormor och brorsan hem till mamma. Stannade och drack kaffe och tittade på kort och sen for jag och Chris in till stan. Vi svängde förbi barnens hus en sväng och jag var ju bara tvungen att härma Linda med hoppgungan, så vi köpte oss också en sån och Levi stortrivs i den.

Chris




Mammas katt, Chappe


Nu på kvällen har jag tvättat, vikt tvätt, skrubbat kläder, och bara gjort sånnadär tråkiga saker. När jag var nere i tvättstugan så såg jag nåt jag något i ögonvrån så jag tittade dit och där satt det en liten groda. Nu tycker säkert många att jag är äcklig men jag tycker att grodor är lite söta. När jag var liten så fångade vi alltid grodyngel och sånnadär smågrodor.

 Hade sett fram emot hela dagen att se CSI som är nu men jag missade första kvarten och då känns det meningslöst att se, den serien måste jag som följa redan från början av avsnittet för annars fattar jag inget alls..


Levi har precis somnat i sin säng, duktigsnutt. De två senaste kvällarna har han varit helt tokig och inte alls velat somna själv i sin säng, inte i våran säng heller för den delen.. Men tack och lov så gick det bra ikväll!



Snuttens alldeles egna hoppgunga. Haha på förpackning stod det; detta är ingen leksak. vad är det då?


Kommentarer
Från: Linda

ni ser ut att ha en annan hoppgunga, den såg mycket finare ut!

2008-09-19 @ 21:18:55
Från: Angelica

oj så stor han börja vara :)

Hur gammal är han nu?

2008-09-23 @ 18:05:58



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback