Barnens hus

Idag har jag och Kåggan gått till barnens hus där vi träffade Linda. Kollade omkring ett tag, blandannat på en ny bilbarnstol. Tror inte Levi kommer rymmas i sin stol sen när man ska på med vinteroverall så det är ju lika bra att köpa en ny nu för den stolen kommer han ju kunna ha tills han är 4 år typ.

Ringde till komvux idag, jag ska läsa några kurser så att jag kan söka in på universitet och börja plugga när jag varit hemma färdigt.. Tiden går så himla fort, jag önskar att jag fick vara hemma med Levi för resten av livet eller nå. Jag har redan varit hemma över ett halvår, det känns inte som det. Iallafall så skulle det gå bra att läsa några kurser på distans, blir ju perfekt när jag kanske inte kan gå på alla lektioner.


Kom hem till en städad lägenhet nu för ett tag sen, har inte jag världens bästa karl? Nu har vi precis käkat och jag ska iväg och hämta ut ett paket, ett minneskort till nya kameran.




Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad är de där för vagn?

2008-09-17 @ 17:11:13
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Aha det är en sånn! : )

2008-09-17 @ 19:49:19
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback