bra natt

Levi sov 11 timmar utan mat i natt, tror det är första gången så länge utan mat. Fast han är ju ganska stor så han klarar sig bra iallafall. Sen steg vi upp och åt gröt, både jag och snutten. Ökade grötportionen lite men inte var han nöjd för det, han mumsade i sig allt i ett nafs och blev jättearg när det var slut så han fick lite ersättning också, det är däremot inte så lätt att veta hur mycket man ska ge när han är kräkbarn och gärna äter mer än vad han orkar, så gissa om jag vart nå nerspydd sen när vi var ute med hunden? OJA. jag hade kräk över hela ansiktet och i håret!


Vi har hunnit vara ute en sväng på förmiddagen, for förbi banken och bytte batteri i internet dosan så nu har jag betalat räkningarna. Har massa saker jag måste göra idag men jag har ingen lust alls. Ska försöka gå ut en sväng, vi har inte vart ute å gått på jättelänge känns det som och snutten tycker det är så skönt att vara ute.


Jaja vi får väl se vad vi hittar på.

Kommentarer
Från: Linda

så skönt för både dig och honom att han sov så länge!

2008-09-01 @ 20:50:06



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback