bvc besök

Idag har jag och snutten hunnit vara på bvc. Levi har gått upp 190 gram sen förra månaden och växt 0,5 cm, så nu väger han alltså 7460 gram och är 64,5 cm lång.

Snutten har blivit förkyld, jag vaknade inatt av att han gnällde och då var han alldeles täppt i näsan, som tur var hade vi näsdroppar hemma till honom så det fick han. Nu idag så är han röd i ögonen och det rinner från både näsa och ögon, han är lite grinig också men inte så jättefarligt.

Efter BVC tog vi en promenad till konsum i munksund för att hämta ut minneskortet till kameran, på vägen dit så mötte jag två stycken som frågade efter vägen och jag tror jag visade båda två lite fel.. Jag är inte så haj på munksund, hittade knappt hem om jag ska vara ärlig.

 Nu har vi precis kommit hem, jag skulle äta och tog fram en tallrik, och när jag tagit fram tallriken och ställt den på bänken tänkte jag att hmmm, det var nåt jag skulle göra.. också gick jag till skåpet och tog fram en till tallrik, haha, men jag insåg ganska snabbt att jag redan tagit fram en, tankspridd.

Snart kommer Malin och hämtar upp mig och Levi, vi ska fara och hälsa på hos Linda.


inte så glad



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback