då var dagen slut

Jag gjorde min favorit kycklinggryta hemma hos mamma. Alla tyckte det var jättegott och i slutet åt vi bara för att äta! Levi var för det mesta nöjd och glad. Han har sovit mycket idag och varit himla trött, han somnade supertidigt ikväll också. Efter visiten hos min mamma följde min lillebror med in till stan, han skulle på lasergame så jag skjutsade honom dit.


Anton matar Levi, Levi somnade i bilen påväg till mamma



Väl hemma så fick Levi gröt och sen gick vi ut på en promenad. Snutten somnade förstås i vagnen vilket jag inte ville att han skulle göra då det var lite tidigt för honom för att lägga sig för natten. Men han sov då under promenaden och nu ligger han i sin säng och sussar, himla trött-snutt.

En pyttepytteliten kattunge som vi träffade på promenaden, Levi sover-igen



Jaa.. Nu är det väl bara för mig att gå och lägga mig också, får ju främmande imorgon så då ska vi gå på stan.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback