dagens dagensdag

Idag har vi som vanligt nuförtiden inte gjort mycket alls. Gick in till stan och handlade lite så att jag kunde göra en misslyckad tacopaj minus paj för jag vet då inte alls vars pajdegen for? spårlöst borta. Levi fick äta broccolipurè i stan, han tyckte inte om det idag heller. Men det tar ju 10-15 gånger innan man lär sig en smak så vi fortsätter kämpa på.


Nu har jag precis putsat fönster. Chris kom hem för en stund sen och det låter som om han klipper naglarna på snutten nu. Jag är himla sugen på att fara på "afro power dance" idag men det känns så tråkigt att fara själv så jag stannar nog hemma och städar lite istället, roligt va? NÄ. Kanske att jag får med mig karlarna på en promenix om jag har tur.

Kommentarer
Från: becca

afro är askul! man tänker inte på att det är jobbigt för att man är så himla flummig hela passet =) grymt bra träning för nedre rygg och rumpa och ben. TESTA nuuuu om du inte redan gjort det!! (haha, vilken reklam för afron)

2008-09-09 @ 18:36:52
Från: Linda

hade jag varit en träningsmänniska hade jag absolut följt med! vi ses imorgon, vi längtar! =)

2008-09-09 @ 20:38:08



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback