en tripp till Luleå

Imorse for jag och gjorde ett litet bil-ärende vilket innebar att jag fick gå hem en gode bra bit, hade med mig Nasti, och tror ni vi hade något koppel? NEHEJDÅ. Men det blev en bra träning för Nasti, han lärde sig gå fot och det gick riktigt bra faktiskt, han lyssnade på mig och sprang inte iväg för att det kom andra hundar, vilket tibbar annars kan vara bra på. Promenaden tog väl en timme och han var så duktig och gick brevid nästan hela tiden.


När jag kom hem så åt jag och Chris lunch, och sen kom Malin hit. Vi bestämde oss för att fara in till Luleå, sagt och gjort. Levi fick sig nå nya bodys och jag fick mig ett par träningsskor, vi gick inte omkring så länge så mer än så blev det inte. Efter minishoppingen for vi och hälsa på Anna, Henke och lilla Oskar, Anna var så snäll och lagade mat till mig också, inte är det illa!

På bilderna; Levi, Malin, Jag, Charlotte och Anna




Vi kom hem för ungefär en timma sen.. For förbi Linda på hemvägen så nu har hon lånat min vagn som hon ska testa då hon funderar på att köpa en. Jag älskar verkligen vagnen, hur bra som helst och billig var den också! Men då är det klart, jag har ju inget att jämföra med men endå, skönt att vara så nöjd med något som man använder så mycket. Jag har iallafall precis sett klart CSI, jag hatar när man inte får se hur det löser sig, utan att det kommer i nästa avsnitt, men jaja jag får väl se till att se det då..


Levi har lagt sig för en stund sen, han verkar ha somnat nu efter att ha legat och snackat för sig själv en stund. Igår ville han inte alls somna själv utan Chris fick sitta och hålla handen ett bra tag, tur att det gick smärtfritt ikväll.


Nu kommer Chris snart hem, mysälskling ♥

Kommentarer
Från: Linda

nu ska jag promenera och vrida och vända på vagnen så får vi se om jag tycker om den, men det tror jag! =P

2008-09-15 @ 22:42:44



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback