Ett kvällsinlägg

Det har inte hänt mycket alls idag. Jag har varit och tränat en stund nu på kvällen, kikade in när dom körde ett Body jam pass och himlarns vad roligt det såg ut, måste ragga en träningskompis nu för kåggan verkar banga!!

När jag kom hem gav jag Levi gröt, mums, och sen hoppade jag i duschen. Jag löser fortfarande massa hår, så himla tråkigt. Nattningen av Levi gick väl lite sådär, han skrek och skrek och skrek, men tillslut fick jag honom lugn och nu sover han så sött. Det märks verkligen att han har blivit äldre för han är med mycket mera nu, och han fattar att om han skriker så kommer vi göra nåt åt det. Men ikväll vann mammsen!


Nu ska jag gå å se nån film som går på Tv1000 family, chris surrar om att den är så bra så jag måste väl gå å se vad det är för nå. Föresten så har vi världens äckligaste proteinpulver, så om någon vet nån proteindryck som inte smakar skit så får ni gärna lämna en kommentar!

Kommentarer
Från: Kåggan

Vad nu! Banga! Aldrig, jag, jag är ju rena rama atleten ;)

2008-09-10 @ 01:22:20



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback