Främmande

Imorse kom Micke, Moa och Carro hit. Vi åt frukost och sen for vi till stan och shoppade lite. Jag fyndade en vinterjacka, en tröja och vantar. Säkert nåt mer också men det var nog ointressant eftersom jag inte kommer ihåg det. Moa blev så inspirerad av min volume master så hon köpte en till sig själv, dom är himla bra faktiskt!

Efter shoppingrundan gick vi hem till oss och tittade på tv. Jag har varit i valet å kvalet om vi skulle till Arjeplog i helgen men nu har jag bestämt mig för att det får vänta, vi har ju varit där ganska mycket på senaste och det är ju inte direkt gratis att köra dit. Emils mamma ringde dessutom och bjöd in till grillkväll imorgon, alla Emils kompisar skulle visst samlas och umgås, så det blir nog att fara dit.

Levi har spytt hur mycket som helst idag, jag börjar verkligen vara less. Jag kan inte ge honom plommonpurè mera för det går inte bort från kläderna och han spyr hur mycket som helst, trots att jag minskat MASSOR på mängden mat han får så måste jag testa minska ännu mera, det känns helt hopplöst just nu och jag vet inte vad jag ska göra! Men det går väl över såsmåningom, jag får tänka så.


Våra gäster for hem kring 17 och efter det har jag och Levi torkat spya, myst i soffan också har snutten fått bada i diskhon. Sen har han ju förstås ätit kvällsgröt också, mums.



Nu har Chris precis kommit hem och nu har han helg, äntligen! Ska gå å mysa med världens finaste underbaraste pojkvän nu ♥

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

De är så kul, för alla mina kompisar, släkt och bekanta säger att Freija är en "mini mig" och Poppes släkt säger att det är en liten "mini poppe" Ja alla ser ju med olika ögon, så det är svårt att avgöra ; D haha. Hon är lik sig själv antar jag.

2008-09-06 @ 00:25:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback