fredag och lördag

Igår kom Elin till oss och tog hand om Levi så att jag kunde packa och städa undan hemma, det är så himla mycket man ska tänka på att ta med sig nu när vi har snutten. När Chris kom hem från jobbet så for vi direkt till Älvsbyn hem till min farmor och åt medans vi väntade på att Seb skulle sluta jobba så att vi kunde åka till Arjeplog. For förbi Emma och Dick också som just skulle köra iväg flyttlasset till Umeå, buhu buhu

Jag, Chris och Levi har lånat min mormors lägenhet i helgen, då Seb och Elin också följde med blir det så trångt att bo alla hos farmor Anette. Iallafall så for vi alla förbi hos Anette en sväng och sen for vi till lägenheten och lastade in alla grejor och packade upp.


Idag vet jag inte riktigt vad jag och Levi ska hitta på.. Det låter som att de andra ska iväg och fiska så vi får väl se vad som händer. Vi ska iallafall snart iväg till pizzerian och äta, jag är vrålhungrig! Levi ligger och sover just nu, får hoppas att han vaknar lagom tills vi ska gå.


Jag får se hur mycket jag kan uppdatera nu, har ju inte tillgång till dator hos min mormor så det kan bli lite knivigt.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback