fredagmorgon

Jag steg upp för en timme sen när Levi vaknade, men han somnade om igen så jag fick göra mig iordning i lugn och ro. Nu sitter jag här med en kaffekopp och inväntar dagen. Snutten har visst vaknat igen, han ligger och pratar för sig själv, HÖGT. Härligt att han kan ligga och vara nöjd för sig själv på mornarna, då får man som en mjukstart.

Idag kommer några kompisar från Arjeplog hit, vi ska ut på stan och kika omkring, men först ska vi äta frukost hemma hos oss. Myspys.



Föresten så igår när jag var på Barnens hus, gissa vad jag glömde? Jo, det jag for dit för att köpa - ett regnskydd. Jag kollade inte ens efter ett glömsk som jag är, guldfiskminne, visst? Nåja jag får väl fara dit idag om jag hinner.

Nu ska jag gå å väcka mina killar så att dagen kan börja på allvar.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback