gårdagen

Jag somnade på soffan igår på eftermiddagen. Var helt trött och seg hela dagen, tur att Chris var hemma så jag fick vila. När jag vaknat gick vi ut på en promenad, välbehövligt! Handlade lite och sen gick vi hem. Levi fick gröt också fick han lägga sig sen.

Jag och Chris såg en bra film och käkade popcorn igårkväll, kom inte ihåg vad filmen hette men det var om sexualförbrytare iallafall. Och i en scen i filmen vaknade en tjej av att det stod en varg brevid sängen och morrade. Gissa vad jag drömt om inatt???! Jag blev så tagen av filmen att jag började skrika "men skjuut hon då för fan" i en scen, högt skrek jag, jag tänkte mig inte för, både Levi och grannarna låg ju och sov.



Snutten badade i diskhon



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback