gottegris

Jag tror jag har ätit sen jag steg upp. Anna, Henke och Oskar kom hit idag, vi hämtade upp kåggan också for vi och handlade så vi kunde äta tacos, också lite godis och chips till filmen som vi tänkte se som vi aldrig såg. Levi har varit supergrinig och hållt på med munnen hela dagen, stackarn, det kliar nog mycket nu.

Jag blir så himla trött och seg av att sova länge känner jag, har inte orkat aktivera mig särskilt mycket alls idag. Men jag har iallafall lagat morotspuré så nu ska vi byta från broccoli till morot och se hur det går. Han äter ju broccolin utan problem nu, sötsnutt!


Levi somnade helt utmattad för ett tag sen, tog inte länge från det att jag la honom i sängen tills han somnade. Anna, Henke, Oskar och Kåggan for precis hem, Oskar somnade sittande i soffan, tänk att barn kan sova hursomhelst.


Nu ska jag och Chris se en film och sen blire väl sängen.






Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback