header

Nu har jag och Kåggan varit ute på en liten promenix. Jag går ju med stegräknare och det är verkligen beroendeframkallande, jag blir så nöjd när jag har mycket steg och nu när jag haft den några månader känns det helt meningslöst att gå utan den, då vet jag ju inte hur många steg jag gått.

I slutet av promenaden blev Levi såklart ledsen. Han är ofta ledsen nuförtiden, tråkigt värre men alla har vi ju våra perioder, jag vet att jag tjatar om det men jag tror verkligen det är tand på G. Vi gick iallafall hem till Kåggan också la jag upp en header som hon gjort på hennes blogg.




Nu är jag hemma, mamma och lillebror har precis varit här en snabbis, och nu sitter jag och väntar på att Linda och lilla Harry ska komma hit så vi kan promenera in till stan på tjejkvällen.

Mamma och Lillebror



Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback