Hemma igen

Nu är vi hemma igen.. Har haft fullt upp med att träffa folk i helgen.

Idag blev vi bjudna på lunch/middag på pizzerian, inte nyttig helg det här har varit. Åt ju massa godis och glass igår , plus pizza då också och idag hade Chris mamma gjort en supergod tårta som vi smaskade i oss. Nåja man lever bara en gång :)

På hemvägen svängde vi förbi hos Chris pappa i vissträsk så dom fick gulla med Levi lite. Chris pappa pratar om nå gaviston eller vad det nu hette, som man kan ge lillen mot alla dessa kräkningar, tydligen lägger det sig som en hinna i lillmagen.. Jag är verkligen superless på att han spyr så mycket.. men det har jag väl sagt förut.



Det är så tråkigt när man inte hinner uppdatera varje dag för alla dom där smådetaljerna om Levi försvinner som.. Sa jag att jag har minne som en guldfisk?

Han är iallafall helt tokig i sin grodan tallrik och gapar så fort han ser den, då vet han att det är mat!




bilder från i helgen;







Kommentarer
Från: becca

måååååh! kom och hälsa på!! :) jag kommer inte hem förrän jul :( puss å kram hoppas allt e bra!

2008-09-15 @ 19:37:50
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vad stor han har blivit : ) Söt som socker!



Är allt bra med er annars?

2008-09-15 @ 21:46:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback