Idag då?

Har inte gjort mycket alls. Jag och Levi har suttit i soffan och kollat på tv på morgonen och när Chris steg upp så gjorde jag egen barnmat till Levi, potatis och majspure, mums tycker Levi.

 Det går inte att ge honom ersättning längre, det bara rinner ur honom.. Ska det verkligen vara så? Alltså kräkbarn okej men såfort han ätit färdigt så bara rinner det, frågan är om han får behålla något då han bara får 90 (!!!) ml.. Inte konstigt att han varit grinig på sistone, då BVC bara säger att jag ska minska och minska maten, det är sen dess han varit kinkig tycker både jag och Chris. Nejnej aldrig mera ska jag lyssna blint på BVC. Nu framöver kommer vi nog ge honom bara fast föda så får vi se hur det går.


Jag har iallafall tränat en stund, hade ingen motivation alls så det blev väl ett halvseriöst träningspass. Malin kommer hit om en stund så vi får väl se vad vi hittar på. Jag är då så trött att jag inte vet vars jag ska ta vägen, trots att jag sov i eget rum inatt, med öronproppar dessutom. Jag sov himla bra också men jag är trött för det..

Kommentarer
Från: tedee

ojdå.. men nästa gång får du inte lika mycket träningsvärk.. alltid första gången som är värst :) Vad ska du hitta på i helgen då? Och hur mår lillkillen?

2008-09-27 @ 17:10:52
URL: http://tedee.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Freija äter bara en flaska på morgonen nu sen får hon fast föda och det fungerar utmärkt. Fast vi ska börja med välling nu istället, för ersättning.



Majspuré är nog Freijjsans favvo! Fast allt går ju ner. Sluuurp! Vad fin din nya design var förresten. Ni har tagit super fina höstbilder ju : ) Roligt.

2008-09-27 @ 21:42:25
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback