ikea..

.. Är anledningen till dålig uppdatering. Linda ringde imorse och meddelade om ikearesa, så det var bara att göra sig iordning. Chris har varit med Levi hela dagen, jag hann inte säga godnatt, buhu.

Jag köpte iallafall mest saker till Levi, tänkte inreda hans rum nu. Det kommer bli vitt, blått och grönt. Har även funderat på att flytta in hans säng i hans lilla rum, börjar bli dax. Dom hade utgående nå typ "luftelement" på ikea, nedsatt till 149 från 399, så ett riktigt kap. däremot så fanns inte själva överdragen till dem kvar, förutom två visningsex, och oj vad jag och Linda kämpade, men vi fick varsin efter många om och men





Vi var även in på skopunkten där jag fyndade ett par pjucks. Linda och hennes syster köpte också sånna, dom var fodrade och allt så nu kommer jag förhoppningsvis inte frysa i vinter.

Som sagt så hann jag inte säga godnatt till Levi, så jag var tvungen gå in och titta på honom så fort vi kom hem.




Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jo ersättningen skiljer sig verkligen jätte mycket från affär till affär, men vi insåg idag att välling är bra mycket billigare. Nu har vi en hel Nan förpackning här hemma till ingen nytta, eftersom vi har börjat med vällingen : )



Åh så kul med en Ikeatrip! Hoppas ni hade det trevligt. Hur kändes det att vara utan Levi så länge?

2008-09-28 @ 23:34:47
URL: http://freijasmamma.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback