kvällsvälling

Jag och Malin tog en promenad till Kvantum och köpte kvällsvälling till Levi, och hårfärg till oss själva. Eftersom Levi vaknar flera gånger på natten och är törstig tänkte jag testa ge honom en välling istället, kan inte ge honom ersättning för det står han sig inte på, och gröt blir han som sagt törstig av. Gav honom vällingen vid 19 tiden också fick han för första gången smaka banan, tänkte att det kanske lägger sig över välling då så att han inte spyr så mycket, och det funkade faktiskt. Banan var dessutom mums mums och Levi gapade stort!


Kolla killen som gapar stort och vill ha banan



Sen la jag Levi strax före 20, och han låg i sängen å tittade på sin mobil i över en timme, sen somnade han! Han har verkligen ALDRIG varit så nöjd på kvällen. Han brukar vara nöjd, han är ett kvällsbarn, men inte såhär nöjd och speciellt inte då jag lagt honom när han inte är särskilt trött, så det var himla roligt.

Jag och Malin har färgat hår, Malin blev brunhårig och mitt löshår blev svart. Har ju inte använt löshåret på hur länge som helst så jag tänkte att nu är det dax, har ju trots allt betalat massor för det. Nu ska jag gå och se på tv med Chris. Kram

Kommentarer
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ignorerad av BVC llr? Tror välling är mer matigt än ersättningen. Vi ska köpa det imorgon på Willys innan vi åker hem. Allt är ju så jäkla mycket billigare på Willys iaf blöjor, barnmat och sånt.



2008-09-27 @ 22:07:04
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vadå är det billigare på Kvantum? Vi köpte två Libero blöjpaket för 190kr, 30 liter välling för 145kr. Här på byn är det ju svindyrt! Så om man jämför med det så har vi ju gjort ett kap ; D haha.



Har ni haft en bra helg?

2008-09-28 @ 16:14:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Becca

Hörru nu var det dåligt med uppdatering "hänna" :P Vissa andra har då levererat som tusan sen du kommenterade!

2008-09-28 @ 22:28:35



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback