lååång sovmorgon

Jag vet inte ens när jag steg upp, men kanske för en timme sen.. Så sjukt skönt det var med sovmorgon! Skulle ju träna idag, men jag har verkligen ingen lust.. känner snarare för att äta något onyttigt, haha, det går inte så bra för mig med min träning men jaja.


Levi har varit supergrinig hela förmiddagen har jag hört från sovrummet. Inte det minsta nöjd. Chris försökte få honom att somna i vagnen men icket!

Föresten så hade Chris ringt till BVC imorse och frågat om det fanns något som hjälpte mot alla kräkningar.. Dom visste ingenting. Det tycker jag är konstigt med tanke på att både Chris och Seb haft problem med magmunnen som små och då fanns det minsann sånt som hjälpte, men inte nu, 23 år senare?? Jaja vi ska dit på torsdag så jag får väl fråga då också och säga att nu får dem fan göra något, jag kan ju inte ens sitta i soffan med honom för att han kaskadspyr så mycket.



Kommentarer
Från: Linda

Hahahaha! Snygg bild ;]

2008-09-16 @ 14:05:58
Från: Jenny

Haha, så himla läcker bild ! :)

2008-09-16 @ 20:54:21
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Från: Anonym

hahahaha! så bra bild!

2008-09-16 @ 21:28:22
Från: Angelica

Haha, tänkte först, hur fick han plats i vagnen? :)

2008-09-23 @ 18:10:33



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback