långpromenad

Filmen igår var bra, som väntat, jag hade ju sett den förut. Vi åt kex med ost och drack en cider, myspys. Malin är alltid så smart;

Malin sitter och försöker få ut skivan ur dvd spelaren

Linda: Men Malin, ska du inte spola tillbaka filmen?
Malin: Vaaa men hur gör man det då?

Alltid lika smart haha.


Idag låg jag och Levi kvar i sängen ett ganska bra tag, snutten fick gröt i sängen, vilken lyx va, sen somnade vi om en timme till. När vi vaknat så gick vi ut med hunden och då kom Micke och Moa från Arjeplog som var på genomresa i stan, surrade en stund och sen gick vi till industriområdet, köpte en fritös på dollar och lite smågrejs till Levi`s vagn på barnenshus, han har tur Levi, oftast när jag köper något så är det till honom.

Nu när jag och Chris åt middag var Levi helt tokig, sträckte sig efter våran mat och gnällde å gapade, så fort han fick chansen hade han händerna i min tallrik, han var nämligen så grinig att han inte ville sitta i sin stol, så han satt i mitt knä medans vi åt.

Nu ikväll har jag hunnit städa Chris mosters bil som tack för att vi fått låna den. Har precis badat snutten, han ska snart få gå och lägga sig och jag tänkte se lite tv.




Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback