Levi har tagit prover

Idag har Levi tagit prover, ringde imorse och fick tid på eftermiddagen. Dom sticker ju i huvudet på bebisar för att det syns bättre där, och det bara sprutade blod, snutten fick blod baki skallen och på kläderna. Före vi var på sjukan så var snutten på bra humör, nöjd och glad, men jag kan säga att resten av dagen har han varit ganska ledsen.

När vi kom hem så fick Levi en dusch, han hade spya över hela sig så.. Trött och grinig snutt somnade vid 18, omöjligt att hålla honom vaken längre men sen vaknade han och åt gröt och nu har han precis somnat igen, han fick somna i våran säng ikväll, han har varit så himla ledsen och jag kände att jag inte vill göra honom upprörd igen nu när han ska sova, han verkar vilja vara nääära nära.


Jag då.. Jag har varit på mitt första pass på korpen så superlänge.. säkert 2 år sen jag senast gick på ett pass. Testade på "afro power dance" och det var superkul! Jag som verkligen har världens sämsta kordination, men det gick bra faktiskt. En himla bra instruktör också och det är ju viktigt. Jag trodde inte alls att passet skulle vara så jobbigt som det faktiskt var, jag känner att jag kommer få träningsvärk i hela kroppen! Kanske att jag går imorgon också om jag nu orkar, också var det dedär med tiden.. Hur får alla andra sin tid att räcka till?


Nu känner jag mig helt slut, tror jag ska gå å lägga mig på en gång! Chris jobbar natt såklart..

Sleep wäll cykelställ

PS: HENKE SÅG DU FÅGELSERIEN???






Kommentarer
Från: ab

Han började se på den iallafall:P

2008-09-24 @ 10:22:01
URL: http://annaberglundh.blogg.se/
Från: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Är han sjuk eller? Freija fick ta blodprov i fingret när hon gjorde. Sidan där man gör om bilder heter Picnik : )

2008-09-24 @ 10:25:55
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Från: Henke

Nu ska vi inte vara såna ju :P

2008-09-25 @ 18:53:43
Från: tedee

Hade du någon träningsvärk dagen efter? ;)

2008-09-27 @ 15:27:40
URL: http://tedee.blogg.se/



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback