lovely day

Levi vaknade klockan 8 och sen låg vi kvar i sängen ändå till 11 och myste, såg lite tv och lekte. Tänkte göra en annan variant av tacopaj till middag, förra blev ju totalt misslyckad så vi klädde på oss och gick och handlade lite som behövdes till pajen.


Nu har mamma, mormor och lillebror varit här och passat Levi medans jag har tränat, blev snabbträning på typ 45 minuter, men lite träning är bättre än ingen träning alls, kände att jag ville hem och umgås med dem medans dom var här. Nu har dom iallafall precis farit, ska väl snart sätta igång med pajen så kanske den blir klar lagom tills Chris kommer hem från jobbet. Levi ligger och vilar nu, trötter

Ikväll ska jag Malin och Linda se film, tänkte se "ps i love you" igen, dom har aldrig sett den och jag tyckte den var så bra så jag vill se den igen.


Inatt så ringde det på min mobil typ vid 2.30.. "sover du?!" "öö jåå vad tror du, det är mitt i natten?" så typiskt att jag blir så nyfiken när det är ett okänt nummer så jag var tvungen å svara..

Nejnej nu har jag inte tid att sitta här mera.

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback