morgonfrämmande

Då var natten över. John, en kompis från Älvsbyn har varit här och hälsat på mig, vi drack lite kaffe och surrade, var säkert ett år sen jag såg honom senast, säkert längre!

Undrar vad som ska hända idag då. Chris bad så snällt om en ensamkväll, bara sitta å spela sitt wow å se på tv, så det tänkte jag att han ska få. Man behöver verkligen egentid ibland, speciellt när man har barn. Nuförtiden är det en himla lyx att bara kunna dumsitta bort tid vid datorn, eller se på tv en hel kväll. Samma med sovmorgon, eller att få sova hur länge man vill utan att bli väckt, jag har inte sovit en hel natt utan att vakna sen jag var i  typ 7 månaden, jag minns inte ens hur det känns. Tack och lov så har man som mamma en himla energi, tur är väl det!

Tänkte höra med Linda om hon kanske vill ha främmande idag. Jaja nu roppar liten pojke!

Kommentarer



Skriv något:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback